fredag den 6. august 2010

Ubrugelig brok

Jeg indrømmer gerne, at det IKKE er en dans på roser at være gravid, jeg prøver virkelig at have en "Det-går-jo-nok-indstilling", men altså, sommetider er det virkelig bare rigtig øv.

I dag er en af de dage hvor jeg har lyst til at flå håret ud af hovedet på mig selv.
-I morgen kommer min dejlige familie på besøg for at fejre mig, hvilket selvfølgelig gør at vi har haft gang i forberedelserne i dag.
Og jeg har været tvunget til at plante mig på sofaen og lade supermanden gøre alt arbejdet, øv med øv på! Dårlig samvittighed og irritation over mig selv.
Jeg kneb en tåre i dag da jeg så videoer hvor folk friede... Vel og mærke i "Americas funniest home videos", altså, hvad fanden foregår der?

-Min lysken og jeg har ikke været bedste venner de sidste par dage og gud-hjælpe-mig om ikke jeg måtte tage et enkelt trin af gangen i dag, da jeg skulle ned af trappen.
Det gør ondt bare at sidde stille... Jeg tror det er ledbåndssmerter som i øvrigt først skulle optræde fra 20. graviditetsuge af.

Men de kloge hoveder siger jo også, at man skulle opleve færrest gener fra 12. til 32 graviditetsuge.
-Og... og... og... Det er jo løgn!

Behøver jeg nævne at jeg (igen igen igen) i dag kastede op? Denne gang kort tid efter indtagelse af fiskeolie-kapsler.. Det kan fandeme smages!
-Puh.

Det var vist nok hysteri for denne gang, og i virkeligheden så er jeg en smule taknemmelig for at jeg mærker til min graviditet, så er jeg da sikker på at der sker noget derinde :)

2 kommentarer:

  1. Puha.. det lyder godt nok hårdt for kroppen.
    Jeg håber der bliver bedre og at din mad vil holde sig indenbords for eftertiden ;)

    SvarSlet
  2. Mange tak :) Der er nu heldigvis også gode dage i blandt, men der er også dage, hvor jeg har svoret på, at det ville blive første og sidste barn, meeeen (; hehe

    SvarSlet