lørdag den 25. september 2010

Baby lagersalg

Inde i min terminsgruppe på nettet, blev jeg gjort opmærksom på, at der her i weekenden i bliver afholdt et baby-lagersalg, og det krævede ikke meget at overbevise Supermanden om, at vi da skulle deromkring :)
-De åbnede salget kl. 10, vi ankom 10:25 med bussen (som de eneste! alle andre var selvfølgelig ankommet i deres kompakte stationcars med dertilhørende Isofix og solafskærmene med Disney-motiver i sideruderne).
Og helt ærligt.. det var et skræmmende syn da vi trådte ind på gårdspladsen.. Det første vi så var en lang kødrand af mennesker der alle stod og ventede på at skulle betale.
Vi fik os snoet forbi menneskemængden og ind i "hallen" hvor det hele foregik (det var ikke ligefrem verdens største hal). Gravide kvinder med de kommende fædre i hånden stod side om side og masede sig frem mod bordene.
Gravide har i øvrigt ekstremt spidse albuer, heldigvis er mine også blevet noget spidse efterhånden og vi fik gjort os et super fund (som allerede er blevet godkendt af katten):

Et stk. rålækker sække-/skråstol! Når den bette ikke længere skal "spændes" fast kan man lyne overdelen med selen af og sætte en ny overdel på der kun består af stof (den fulgte også med). Jeg har hele tiden svoret, at jeg ikke vil have mig en skråstol, men har haft svært ved at finde et alternativ jeg var glad ved, men den her er altså bare helt perfekt, og så fik vi den til den nette sum af 299 kr. :)!

Hende Alberte (Eller Al Birdy, der pt. er kælenavnet) ninjaer derudaf for tiden, så voldsomt at maveskindet sommetider hopper og danser, det er så skønt og gør det hele så virkeligt :)

-Jeg har i øvrigt nu en imponerende maveomkreds på en hel meter, hehe.

2 kommentarer:

  1. hej liv.
    undskyld jeg sådan forstyrrer dig,kan du måske kontakte mig på 60140168??
    mvh benitta

    SvarSlet
  2. det er lidt vigtigt,det drejer sig om noget ang lagersalg. du kan også maile på babyfun@babyfun.dk

    SvarSlet