onsdag den 13. oktober 2010

Sygemeldt

Jeg er nu sygemeldt!

Og puh! Der faldt en sten fra mit hjerte, da lægen sagde god for en sygemelding.

Jeg er rigtig glad for mit praktiksted, mine kollegaer og beboerne, men jeg har en krop der klager og klager og klager, og en stedfortræder der smed en "Ja, jeg gik jo først fra 2 dage før jeg fødte" kommentar.

Hende skal jeg i øvrigt ringe til i morgen og langtidssygemelde mig.. det skal nok blive en hyggelig samtale.. -Men heldigvis har jeg en læge der sagde at mit praktiksted bare kunne kontakte ham, så skulle han nok sende dem en lægeerklæring på at jeg har bækkenløsning.


-Det bliver spændende at se, om jeg kan finde ud af at strukturere en hverdag, når der reelt set ikke er noget jeg skal..

1 kommentar:

  1. Puha bækkenløsning.. Det har jeg hørt så meget slemt om :) Nu skal du passe på du ikke overanstrenger dig.
    Og hvad hende stedfortræderen angår, så lyder det bare så typisk. Når tingene ikke går efter ders hovede, bliver tonen en helt anden :)

    SvarSlet