tirsdag den 2. november 2010

Endnu en zoo-tur

I går skulle jeg en tur på kæbe-kirurgisk, de havde for gud'ved'hvilken gang indkaldt mig til et tjek. Sygeplejersken kiggede med store øjne på min mave, da hun kaldte mig ind fra venteværelset, og hende og overlægen endte med at sende mig hjem, da de hellere vil brændes levende end de vil tage røntgen-billeder af gravide.
"Vi er kede af du måtte tage herud, men vi vidste jo ikke at du ventede dig"- Hmmm, løgn.
De har opereret mig i min graviditet, hvor de måtte tage et hav af forholdsregler, men jaja, så slipper jeg for at skulle derud indtil en gang efter fødslen, og så skal jeg vel maks derud 3 gange endnu og så er jeg færdig!

Supermanden og jeg tog derefter en tur i zoo:




I går var der næsten mennesketomt, det er der nu oftest i den kolde tid af året, det var som altid superhyggeligt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar