fredag den 17. december 2010

Stofslange

Jeg har syet en slange.. en af de helt lange af slagsen..
Det var egentlig slet ikke meningen at den skulle være så lang..

-Men før jeg vidste af det havde jeg en slange på 2 m. og 85 cm., hvilket vil sige, at den er 1 m. og 19 cm. længere end jeg selv. Hmm.

En af mine veninder havde en strikket slange da vi var børn, den boede i hendes seng og var fast sovekammerat, hvilket jeg forestiller mig at denne slange også godt kan gå hen og blive..
Og så kunne det være jeg skulle sy en "baby" til den i en noget mere fragtbar størrelse (;




Den var sjov at sy og jeg har lyst til at frembringe en hel farm..

Jeg har taget udgangspunkt i dette mønster, jeg er dog kommet til at være en smule "Rasmus modsat" og er kommet til at ændre lidt på både mål og fremgangsmåde.. Jeg bliver vist aldrig en haj til at følge en opskrift præcist.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar