mandag den 14. februar 2011

Wraaaaaaaaah!

Hvor er det svært.. (og frusterende og rædselsfuldt og forfærdeligt)

-At have et kolikbarn.

Jeg føler mig 10 år ældre for hver nat uden søvn, i nat var slem, klokken var over 4 før hun dejsede omkuld efter 9 timer med skrigeture og urolige smålure.

Det gør så ondt, at vi ikke kan hjælpe hende og jeg er ved at boble over af dårlig samvittighed, når jeg sommetider har lyst til at holde mig for ørerne og sove fra hendes skrigeture.


Jeg tror jeg var blevet komplet vanvittigt uden Superfaren, han er fantastisk!

3 kommentarer:

  1. tænk hvor NEMT det bliver når koliken er overstået!!! så bliver I begge total overskuds forældre...
    Har du i øvrigt læst "vidunderlige uger"? din datter må være omkring 5 uger ikk? Hvor det først er opstået nu så kan det være et "Tigerspring" hun laver...
    Vil ikke underkende det hvis det nu er kolik, men der er en chance for at det ku være et tigerspring :) Jeg krydser hvertfald fingre!!
    -synesi øvrigt at det er rigtig sjovt at læse din blog da vores børn næstem har samme aldre (min er omkring 10 uger nu)

    SvarSlet
  2. Mange tak for kommentaren :)
    Jeg har godt nok ikke læst "vidunderlige uger", men har læst om de forskellige "Tigerspring" og
    det er desværre ikke sådan et vi er ude i.
    Hun er 24 dage i dag, og skrigeturene startede da hun var en lille uge gammel.
    Prøver at se på det som at for hver dag der går, er der én dag mindre tilbage med skrigeri..
    -Og i lige måde.. Synes også det er skægt at følge din blog, så er man ikke alene om at være i en barsels-bobbel (;

    SvarSlet
  3. øv det er jeg ked af at høre! Kolik er en dum ting...
    jeg er stor fan af det der hedder en slyngevugge. og hende sælgeren jeg købte den af (i purebaby) hun fortalte at forældre med kolik børn havde stor glæde af den. Du kan gå ind på slyngevyggens hjememside (prøv at google) og se nærmere...
    Bertram er godt nok ikke kolik barn, men alligvel har vi STOR gkæde af vuggen. han er næsten altid rolig når han ligger der

    SvarSlet