fredag den 18. marts 2011

Huhej, nye tænder!

Spending all your money on me!


Humøret er højt herhjemme i dag :)

Jeg har været ved tandlæge i dag, de brokkede sig som vilde over det kæbekirurgisk har lavet i min overmund, sukkede, tsk'ede, tog aftryk og diskuterede lææææænge hvilken farve min nye tand skal være.. D.4.4 får jeg en ny fortand! Huhej!
Det har også kun været 8 år undervejs.

-Så må vi se om det kommer til at fungere, jeg er slet ikke så sikker..
De har jo, og det kan jeg vist godt sige uden at fornærme nogen lavet den ene fejl efter den anden, og denne gang lød de ikke helt overbeviste om, at det ville komme til at gå godt, de brokkede sig i hvert fald over størrelsen på skruen og mængden af tandkød..
Derefter sleb de min protese ned, da den ifølge dem pressede på tandkødet, mig bekendt var der flere millimeters mellemrum mellem tandkød og protese.. Nu er der en halv centimeter, det ser fjollet ud, men som de sagde; "Det er jo kun 14 dage".

Sidst skulle der bare gå en uge, der endte jeg med at være foruden fortand i 2 en halv måned.
Kryds fingre!

2 kommentarer:

  1. oh no... jeg hader tandlæger. men har desværre verdens dårligeste tandkarma... held og lykke!!!!!

    SvarSlet
  2. Aah, ja, tandlæger kommer vist heller aldrig øverst på min favoritliste.. og jeg ejer heller ikke så meget som et gram tandkarma..

    SvarSlet