fredag den 29. april 2011

At dø lidt

Jeg døde næsten i dag.

-Af ren og skær stolthed.


Alberte og jeg har været i mødregruppe.
Hun lagde sig til at sove i mine arme (???????!) det har hun ikke gjort i noget der føles som evigheder, vi skulle ganske vist slide gulvet i lejlighedens op inden hun gjorde det, men ih, så snuppede hun lige en powernap i min favn (dygtig dygtig dygtig baby!)
Bagefter lagde jeg hende på maven på gulvet, hvor hun lå og løftede sin lille knold i flere minutter og de andre søde mødre var lidt imponerede og hun fik en god gang ros, så jeg et øjeblik døde af stolthed.

Lille Alberte skat, jeg elsker dig uendeligt højt.

2 kommentarer:

  1. hun er altså også dejlig... (dømt ud fra billederne)

    SvarSlet
  2. Mange tak! :)
    Så i øvrigt lige din kommentar til det med at være gravid.. TAK for at du også hadede det ;)

    SvarSlet