søndag den 24. april 2011

Gravid

Hvornår holder man op med at være gravid?

Min graviditet endte for 13 uger siden, og alligevel spøger bækkenløsningen stadig, efter en dejlig lang gåtur afsluttet med is på bådehavnen, føler jeg nu at nogen har tæsket mit bækken med et boldtræ.

Jeg brækker mig i lårfede stråler næste gang jeg hører nogen tale om hvor meget de ELSKEDE deres graviditet.

Sidst i min graviditet sagde en, at hun simpelthen blev så misundelig, når hun så gravide maver, åh, hvor hun savnede at mærke liv inde under maveskindet..
Jeg stod og modtog blærespark af lillepurken, imens jeg forsøgte at smile og tilkendegav, at det kunne jeg søreme da godt forstå, og at det skam også var fantastisk.

Bah!

Næste barn føder Superfaren.
Basta!

1 kommentar:

  1. HØRT! Synes fandme også at det var SKOD på SKOD at være gravid! næste unge bliver fra afrika eller Asien!

    SvarSlet