mandag den 11. april 2011

Ingen cement

Jeg besøgte tandbødlen igen i dag, da min tand jo skulle cementeres.

Hun lagde ud med at forsøge at hive min tand ud kun ved hjælp af sine fingre.. Den rykkede sig!
-Ikke en millimeter.
Så forsøgte hun at skrabe og vippe (???) den ud med ukendt instrument, og efterfølgende tyede hun til det tunge skyts.
-Hun bandt en snor rundt om min tand oppe ved tandkødet og hev og hev og hev, der skete stadig intet, så til sidst konkluderede hun, at cement tilsyneladende er unødvendigt.


Og så skal jeg endelig bare komme forbi, hvis den falder ud (jo tak.)

3 kommentarer:

  1. Hurra, fru ikke-længere-tandløs! Hvad vil du nu optræde med i større forsamlinger?
    (:

    - Kit

    SvarSlet
  2. Åh nej, det havde jeg næsten lykkeligt glemt..
    -Må anskaffe mig glasøje!

    SvarSlet
  3. haha... du har nogle vilde tandlæge besøg! Trode ellers at jeg havde verdens værste tandkarma..men tror du topper med cirka 100 %!

    SvarSlet