lørdag den 14. maj 2011

Grød? Nej tak.

Der var er barn der besluttede sig for at vågne en gang i timen natten lang nogle dage i træk for at spise, så vi vendte det lige med SP og blev enige om, at vi skulle se om hun havde behov for lidt grød i løbet af dagen.
-Alberte synes at det var "AD!" og der røg vist kun en enkelt teskefuld ned..
Og den lille frue gylper vitterligt aldrig, men i går gylpede hun efter grødindtag (og forleden dag hvor jeg lavede flyver med hende, hmmm??)

Så nu er grød droppet og jeg håber at kunne fuldamme de første 6 måneder, medmindre lillefruen fatter interesse for vores mad før det..


-Det hjalp dog at skrive til SP, i nat sov Alberte 9 timer, kun afbrudt af lidt spisning ved 3-tiden.

Skøøønt, nu kan jeg igen huske hvor jeg bor og hvordan man staver mit navn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar