mandag den 23. maj 2011

Sikke en dejlig dag det er i dag

Alberte og jeg har været på tøsetur, vi fik shoppet to trøjer til mig, to savlesmække til Alberte og en hynde til hendes triptrap.
Alberte sad i koalavikle en del af tiden, stort hit.


Vi sluttede af med hygge på havnen, efterfulgt af en powernap i vognen..

P.s. Alberte har 4 måneders dag i dag!!!! (På den ene side synes jeg at hun blev født i går, og på den anden side føler jeg at hun altid har været her).

Jeg er i øvrigt kommet dertil hvor jeg på ingen måde længere er nervøs for at skulle ud af døren med hende alene.

2 kommentarer:

  1. Tøseture er dejlige:-) min datter er 5 år og hun har forstået hvad det går ud på. Smil fra Christina.

    SvarSlet
  2. Dejligt (:! Den form for kvalitetstid kan man næsten ikke få nok af..
    Kh Liv

    SvarSlet