tirsdag den 17. maj 2011

Upassende?

Jeg er egentlig af den overbevisning, at Alberte skal have lov til helt selv at bestemme hvad hun kan lide og hvad hun ikke bryder sig om, uden synderlig påvirkning fra vores side af.
F.eks. tror jeg ikke på, at man kan tvinge et barn til at kunne lide bestemte fødevarer.. Så håber jeg bare at hun ikke bliver en "umuligus" ligesom sin mor, der pure nægtede at spise kartofler, drikke mælk og havde aversioner mod de fleste slags kød..
Jeg vil heller ikke gøre noget for at præge hendes kommende politiske overbevisning (men mor bliver meget meget skuffet, hvis ikke hun holder sig til den røde blok).

Men men men, når det så er sagt, så kommer jeg måske en anelse til at pille ved hendes musiksmag.. Her til morgen har vi hørt:

Suspekt- Klaus Pagh
Revoltage- Yeah yeah yeah yeah
De eneste to- Jeg har ikke lyst til at dø
Jonny Hefty og Jøden- Gamle dreng
Og
Ham den lange- Synes godt om

-Jeg kan ikke finde ud af om det er upassende eller helt okay, at vise baby videoer hvor "gamle mænd" flasher ass og synger om gagballs og "at pille i fissen".

Ikke desto mindre, så orker jeg virkelig ikke om en 14 år, at skulle høre den tids Justin Bieber på repeat.

-Lille Bøf charmer (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar