onsdag den 25. maj 2011

Genbrugsomfart

Vi har været på Genbrugsomfart i dag, altså Alberte og jeg, Superfaren ville vist hellere have et nakkeskud end at drage med os..



Alberte lå på maven i vognen hele 10 minutter uden at blive vred (Yes!)
Vi nåede også forbi biblioteket til en tør ble og mælke-optankning, hvorefter den lille trold sad i koalaviklen resten af udflugten (Jeg kan absolut anbefale viklen, den er SÅ nem at tage på og kan bindes inden man skal ud af døren, og Alberte elsker den).

Vi fik købt lidt, en lille giraf, 4 tallerkener (det er HELT okay, vi skal nemlig af med det sorte stel og så er jeg jo "desværre" nødt til at købe lidt nyt) jeg slap 20 kr. for dem, da hverken jeg eller damen bag kassen kunne finde pris på dem, jeg har nu efter hjemkomst fundet et prismærke hvorpå der står "15 kr. stk."
Og så lige en lilla bøjle med navnet Oda på.. Det hed min oldemor (;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar