tirsdag den 26. juli 2011

Jo, vi hygger da

Superfarens barsel er slut! Og ja, han har haft viiiildt lang barsel, hvilket har været superfedt! At det var af temmelig kedelige årsager, at han var nødt til at holde barsel har jeg næsten allerede glemt.

Nååårh men, det betyder vi er alene i dagstimerne, hvilket pt. er en kende anstrengende, da der er tigerspring for alle pengene og barnet dør! (Altså i hendes opfattelse) hvis jeg er uden for synsvidde i et sekund.
Så hun hænger det meste af tiden på mig som en lille abeunge og siger sådan en utilfreds lyd fra vi står op til vi går i seng, dog afbrudt af lækre smil og en temmelig irriterende hyletone.

I dag ville jeg gerne prøve det der folk kalder makeup, men ikke fandeme om jeg kunne sætte barnet fra mig.. Indtil jeg satte hende i håndvasken, det er åbenbart mega sjovt.


-Da hun helt af sig selv greb Superfarens tandbørste og proppede den ind i munden, synes jeg pludselig ikke det var så slemt at være alene, det var faktisk direkte sjovt og jeg storfnes da jeg sendte billede af savlemund der gnasker tandbørste til Superfaren.

Om han blev glad?
Selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar