mandag den 29. august 2011

Babyfoder

Vi er herhjemme begyndt at holde inde med amning mellem 7-15 ca. plus minus en time eller to, af den simple årsag at Alberte snart starter i vuggestue.. Jeg synes slet ikke det er sjovt, Alberte
virker heldigvis temmelig ligeglad, men jeg kan ikke ignorere at hun ikke spiser mere end 1-2 deciliter grød til morgen og lige knap et halv stykke brød til frokost.
Pt. gider hun ikke spise andet end havregrød, kogte kartofler og brød, suk.
Det skal nok vende igen, men jeg kan ikke helt lade være med at bekymre mig, specielt fordi hun ikke rigtig drikker til måltiderne, men der er fuld gang i hende og hun virker svært tilpas, så hun må jo få nok indenbords..


En anden problematik er at jeg til frokost ikke må give hende maden, ikke om hun gider! Jeg kan få lov at skovle en smule ind, men så VIL hun selv og lader jeg hende ikke, så drejer hun bare hovedet og laver sur lille lukket mund.
Men hun er nu også forholdsvis god til selv at få det proppet ind i munden.

Fandeme svært at have baby med helt bestemte meninger om hvordan verden skal være (;

2 kommentarer:

  1. Hej

    Har du en e-mail, jeg kan kontakte dig på?

    Vh Anna

    SvarSlet
  2. Hej Anna og undskyld det sene svar, jeg kan kontaktes på livjuuldrejer@hotmail.dk

    SvarSlet