onsdag den 19. oktober 2011

Hej arbejde!

Det der med at vende tilbage til arbejdsmarkedet var langt nemmere end frygtet, men hold nu op, hvor er jeg træt.
Sådan virkelig træt.. Træt som i træt-træt-træt.

En på arbejdet spurgte mig i sidste uge hvor jeg bor.. Hvortil jeg svarede; "Jeg bor.. ehm.. ja, hvor faan' er det nu jeg bor".. Det må være det endegyldige bevis på, at man bliver idiot af kronisk søvnmangel.
Alberte-darlingen vågner stadig 100.000.000.000 gange om natten, sådan ca., og jeg forvandler mig henover natten til et søvndrukkent bæst der vredt hvisler;"Jeg veeeed det godt!!", når Superfaren forsigtigt prøver at forklare mig at klokken er "du-skal-ud-af-døren-om-et-sekund-for-at-nå-din-bus".

Anyway, jeg har nået at lave havegrød de fleste morgener inden jeg skulle af sted, jeg har endnu ikke misset bussen og har ikke kaldt nogle af dem på arbejdet for forkert navn endnu.
-Tror jeg.


-Tilgengæld har jeg lavet en kommentar til en status på facebook ( En gammel kollega, som jeg kun kender overfladisk) hvori der bare stod; "‎4444444444444444444444444444444444444444444444444444444444"
-Han bad i øvrigt om forlag til hvad han kunne bruge sin eftermiddag på.

Hell yeah, Alberte er fuld af gode forslag.

Nåmen, jeg burde være på bloggen mere.. Jeg er bare ramt af en virkelighedsmur pt., der ikke sådan lige lader sig vælte.

Hey, klokken er over 22.. Det er tilgiveligt at lægge sig til at sove nu.. GODNAT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar