torsdag den 27. oktober 2011

Hej sygdom!

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaab!
Alberte er pt. ved at få to tænder, nummer 7 og 8, den ene er brudt igennem og den anden er godt på vej, oveni det har hun øjenbetændelse.. Og mellemørebetændelse.. Hvilket Superfaren fik af vide hos børnelægen i dag, lægen mente også, at hun har 30% nedsat hørelse på højre øre, det må være derfor hun ikke lytter, når man siger nej (;
Han nævnte i øvrigt også, at han mente, at hun er intelligent (woop woop!!).

Selvom hun har hevet en masse trælse ting i land tager hun det hele i stiv arm, hun vågner godt nok en milliard gange om natten og er ked, men om dagen er der næsten ikke noget at mærke på hende, hun er sej.
Og jeg er træt.




Jeg skal arbejde hele weekenden, hvilket selvfølgelig er ............. Og mandag, min fridag, skal jeg bruge hos ørelægen.. Can't wait! -Heldigvis er Alberte ligeglad med at folk skal kigge i hendes ører, men jeg havde håbet på en svømmehalstur, som nu nok er nødt til at blive udsat, ingen grund til at smide hende i en sø af bakterier når immunforsvaret er nedsat.

P.s. Det er faktisk ikke så slemt at undvære søvnen, tror efterhånden jeg har vænnet mig til manglende søvn og ekstremt kaffeforbrug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar