lørdag den 21. januar 2012

Smukke unge

Jeg indrømmer gerne, at det er over min forstand at vi har skabt noget så bedårende.



Efter dagpleje i går var Alberte og jeg et smut på legeplads efterfulgt af indkøbstur i Føtex, nogen synes at hun selv kunne gå, så det fik nogen lov til.

Og lille bestemmerfrans insisterede selvfølgelig på at gå på cykelstien, ikke fordi jeg ikke kan forstå det, fortorvet er temmelig ufremkommeligt, men ehm, vi bor altså lige midt i scooterhelvedet.
Nårh ja, vejen ned til Føtex er i øvrigt én lang bakke, hvilket vil sige at det skråner en smule nedad, så hver gang jeg slap barnevognen for at hente afkom i sikkerhed trillede vognen af sted i et alt for rask tempo.
Jaja, man keder sig da aldrig.

-Lige nu ligger lille frk.blåøje ude i barnevognen og bobler, jeg kigger på sne og drikker kaffe.

Og er taknemmelig.

2 kommentarer: