onsdag den 22. februar 2012

1 års fødselsdagsgave

En af gaverne fra os til Alberte på hendes 1 års fødselsdag var et billedealbum fra hendes første år, jeg satser stærkt på at hun får sådan et hvert år fremover.





Kvaliteten kom helt ærligt bag på mig, den er langt bedre end forventet, bogen er købt hos pixum, for en "Stor fotobog, højformat, hardcover med 42 sider" slap vi 378 kr. inklusiv forsendelse.
Halvdyr fornøjelse men bestemt pengene værd.

P.s. Jeg er blot en tilfreds kunde, dette indlæg er ikke sponsoreret (;

2 kommentarer:

  1. Fed bog! Her hjemme har vi en ligende tradition... Nemlig at få lavet bloggen om til bogform! Det passer nemlig lige med juleaften, og så er julegaverne til besserne jo fixet! Det koster i øvrigt nogenlunde det samme med fragt osv (bliver sendt fra USA!), men smart er det ;)
    Mvh Ditte (kong bertram.com)

    SvarSlet
  2. Se.. Dét lyder fristende..
    Men, jeg tænker.. Sidste år lavede jeg 364 blogindlæg (Say what?)
    Det ville umiddelbart blive lidt af en moppedreng i bogform.

    SvarSlet