onsdag den 22. februar 2012

Sygedag

Sådan en barnets 1. sygedag kan nu være hyggelig nok, da den lille dame havde sovet til formiddagslur og efterfølgende virkede relativt frisk besluttede jeg mig for at dagens madindkøb skulle foregå i Vejgaard, vi sprang på en bus og fik kigget lidt butikker hvorefter vi hyggede på biblioteket.
-Og jeg er klart en fan.
Faktisk tror jeg at jeg foretrækker Vejgaards bibliotek over det i midtbyen, der var en spejltunnel at kravle igennem, kæmpe hængekøje, masser af små køretøjer og et prinsesse og et piratrum.
De to forskellige rum var gennemførte ned til mindste detalje og vi kommer helt sikkert igen.

Alberte synes dog at vi skulle bruge en del tid på at tromme på toiletbræt.
-Jeg var uenig.







Vi fik også købt årets kalender.. Selvom vi snart skriver marts.
Og så fik Alberte en symaskine forærende af en fremmed der var på vej ind i genbrug med den.

Og jeg fik et nostalgisk sus i maven over gensynet med "de malede dyrepæle" og den lille hobbyforretning der stadig sælger præcis de samme klistermærker som jeg købte der engang for i hvert fald 10 år siden.
-5 ark., 12;50 kr.

Nu ser det hele jo temmelig idyllisk ud, men det er måske fordi jeg ikke har nævnt at den lille dame pure har nægtet at spise i dag, to kiks og en lille bolle kunne det blive til.
Og da hun vågnede fra sin middagslur skreg hun som en besat.. i noget der føltes som en evighed.
Indtil jeg fik hende proppet tilbage i alt hendes tøj og barnevognen.. Og vugget hende til ro i 20 min.

Men nu er der fred og far kommer snart hjem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar