torsdag den 1. marts 2012

Aquarium

Jeg er mere glad end de fleste efter at denne barndoms-skat fundet hos Fru Sommers er flyttet hjem til mig.


Ubegribeligt hvor mange minder sådan et lille spil rummer.

Den ene fiskestang er desværre knækket oppe i toppen på sin rejse, fiskestængerne knækkede også da jeg var barn og jeg husker at mine forældre smeltede dem sammen igen ved hjælp af en lighter, det tror jeg dog, at jeg holder mig fra.

Jeg elskede spillet som barn og glæder mig allerede til at opleve en lille bid af min barndom sammen med Alberte.. Måske bliver netop dette spil også et kært minde for hende, når hun engang bliver voksen.. Og nostalgisk (;

2 kommentarer:

  1. Det er bare mega fedt, Wifey. Jeg overtager gerne, hvis du skulle blive træt af det!

    - Kit

    SvarSlet
  2. Deeet.. Kommer aldrig til at ske :D

    SvarSlet