søndag den 1. april 2012

Ehm

Forleden var Alberte og jeg i Føtex hvor vi kiggede på melaminkrus, lilledamen fik selvsagt lov til at sidde med to af dem i hånden og pludselig lød der et brag, på den der "Jeg-kylede-lige-krusene-ned-i-gulvet-lød-det-ikke-bare-fedt-mor??-måde".
Og nu har jeg så fundet ud af at melaminkrus kan dele sig i to.

Jeg "ahrem" kom måske til at skubbe det nu todelte krus ind under en hylde.. Tilgengæld købte jeg 4 stk., hvor jeg kun havde påtænkt mig at købe et enkelt, så det står næsten lige, right?



Suk.
Vi ender med at få handleforbud..
Vi har jo også før kommet hjem med hvidløg vi ikke havde betalt for, da de var forsvundet ned i barnevognens fodende og jeg havde glemt alt om deres eksistens da vi stod ved kassen, mig- forvirret og svedende, barnet- arrigt og eftermiddagshylende.

Anyway, nu har vi fire fine Alberte størrelse krus og der er endda ugler på et par af dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar