søndag den 6. maj 2012

Søndag

Jeg elsker søndag.
Og hvis ikke det var fordi det var "lille-mandag", så er jeg sikker på at det ville være min yndlings ugedag.
Der er på ægte søndagsvis blevet gjort rent i hytten i dag, vi har været på legeplads og bygget med Duplo :)

Og så har vi mødt en dreng der havde en hund på 100 år og han skulle først være hjemme kl. 100.

Apropos andres børn..
Alberte og jeg byggede sandkager med nabopigen forleden, der på et tidspunkt spørger; "Er du mor eller storesøster?".. -"Jeg er hendes mor".. Efter en kort tænkepause udbrød hun: "Hvordan kommer babyen ud af maven?"

Ehm..

-Gennemgik straks scenariet med slimprop, vandafgang, pressetrang og veer inde i hovedet..
Og sprang efterfølgende på det eneste logiske svar.
"Det kan jeg virkelig ikke forklare"
-Den godtog hun heldigvis.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar