søndag den 19. august 2012

Søndagshygge

Det bedste ved en weekendvagt er når man har tidligt fri om søndagen, så man kan komme hjem og have lidt alenetid med husets yngste.
-Hun er skønnere end skøn.

Der var lammeskyer i dag og yngste pegede mod himlen og blev ved med at sige "Se, se, se!", jeg finder det til stadighed overraskende hvor observant hun er.. Og adræt.. Hun kravlede til tops i legestativet og da hun stod og balancerede øverst råbte hun: "Sejt".
Og det var det da.. og lidt farligt.

Hun kommer forsat pludselig med hele sætninger, fornylig sagde hun "Nej, det gør jeg" og i dag; "Det kan jeg ikke"..
Helt korrekt opstillede sætninger.. Jeg tillader mig at være stolt.
Vi fik leget med mudder og på hjemvejen plukkede vi vilde brombær.

Livet er godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar