tirsdag den 18. september 2012

Fuck feber

Vi er som nævnt syge herhjemme, Alberte skulle til ørelæge i dag, så jeg allierede mig med min mor der mødtes med os inde i byen.. Alberte fik suget ører og udskrevet øredråber, hun var btw. rockersej, skreg kun lige når de sugede og sagde ordet; "Cowboy" da vi sad i venteværelset, vi sad og kiggede på et lille træalfabet med billeder på bagsiden, og da jeg sagde: "Cowboy" gentog hun det prompte og med helt korrekt udtale, sejt.
Ørepineri giver selvagt gaver, så hun har fået et stk. kat der går og mijauver, hun synes dog bedst om den når den er på "Off".
Da vi kom hjem igen, lød min temperatur på 38.9 og Alberte valgte at en halv times lur var nok, indrømmer gerne at jeg da fortrød, at jeg havde takket nej til at min mor tog med hjem og at jeg synes der var lige rigelig lang tid til husbondens hjemkomst.
Vi kom igennem det med nyt legetøj, topdosis pamol og Seebach på repeat.

P.s. Hatten af en milliard gange for alle enlige forældre derude.
I er seje.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar