onsdag den 12. september 2012

Nyt jersey

Superfaren nævnte noget i går med at Yngste er ved at mangle natkjoler.. og før jeg havde set mig om havde jeg bestilt stof hjem til en håndfuld natkjoler.. Denne gang jerseystof købt billigt hos Stofogstil, da man måske alligevel er en lille bitte smule nærig, når nu det er noget der bare skal soves i (;
-Nu mangler jeg så bare at få lavet et mønster, har forsøgt mig med det i dag og det gik egentlig helt fint, men af ukendte årsager ville det ene ærme slet ikke samarbejde med mig..
Jeg forsøger at lave et mønster af en af Albertes efterhånden ret slidte men højt elskede natkjoler som har perfekt pasform, den eneste problematik er at den er lavet med raglan ærmer og det har jeg altså et temmelig besværet forhold til.
Jeg kan altså meget bedre lide tilsatte ærmer, nå.

Så det bliver de kommende natkjoler også med.. Basta.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar