torsdag den 11. oktober 2012

Back!

Jeg har ikke været på bloggen længe af flere knap så spændende årsager, egentlig mest fordi jeg har været sløj.. Og mere end almindeligt træt.
Jeg har også skrabet en akut indlæggelse i hus grundet mistanke om blindtarmsbetændelse, som viste sig at være en sprunget cyste på min ene æggestok, men nu har jeg det vist egentlig helt godt igen, har blot et lidt anstrengt forhold til søvn..

Nu er jeg klar igen, forhåbentlig.. Til at være knap så meget syg og langt mere mig, jeg duer ikke til at skulle ligge stille og "passe på mig selv".

-Lidt efterårsstemning, kastanjesamling, legeplads og en sød sød kat vi næsten havde taget med hjem.

Lille A's jakke er i øvrigt nu, af mærket Racoon og er en temmelig lækker, omend lidt dyr sag, den kan jeg godt anbefale og Alberte selv er også temmelig glad for den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar