tirsdag den 12. marts 2013

Påskepynt og hygge

I dag havde jeg æren af at aflevere Lillen i dagpleje, vi havde en hyggelig morgen og jeg fik hende afleveret, i gæstepleje, da vores kære dagplejer er syg (heldigvis raskmeldt fra i morgen) og da jeg gik, satte hun i det mest bedrøvede hyl længe, ikke et af de hysteriske, bare det der helt-stille-triste-jeg-er-oprigtigt-ked-af-at-du-går.. Hyd!
Så Lillen fik en halv fridag, afleveret 8:20 og hentet 11:45, jeg nåede lige to timers holdtræning; "Puls og power" efterfulgt af "Bold" og at handle ind til at bage boller.

Da vi kom hjem snuppede Lillen en lur, mens jeg fik printet påskepynt ud og smidt boller i ovnen.

-Ægpynten er hentet her

-Nybagte boller og frugtfad til verdens sødeste.

-Vi fik også printet maske, limet på karton og klippet og skåret ud.
Lillen er vild med den og hopper rundt lige så snart hun får den på (;
-Lidt påskeæg til vinduet blev det også til, den lidt krøllede af slagsen, sådan er det når ens hjælper er 2 år. (;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar