lørdag den 7. august 2010

At blive begavet

Gaver fra de flinke folk :)
Bedstemoren min gav mig 300 kr.

Og min far+kone kom med blomster (og betaling af mit mobil-abonnement et år frem, hurra)

Brormand Stinus og Bolette gav mig de to skønne fyre på det nedenstående billede.

Ældstebroren David, svigerinden Ingrid og nevøen kom med dufte

Søsteren Maj gav mig superfint stel til miraklet


Moren min gav mig et af Susan Liebes store fade+ Muffinforme, iih :)


Mine svigerforældre gav mig en ordentlig spandfuld chokolade + 400 kr.

Min søster, Maj, gav mig også den sybog jeg har ønsket mig.. Og jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte :)

Og så fik jeg disse skøre dækservietter, og jeg er altså lidt vild med at billederne kan udskiftes.

-Det er jo skide'smart når lillepigen kommer til verdenen, så kan de jo forblive spændende :)

Er rigtig glad for alle sagerne! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar