lørdag den 9. oktober 2010

Julegaveønsker

Nu er det snart jul!

Altså lidt snart i det mindste.. Pakkede i går første julegave ind.. til min kære søster (;
Det har fået mig til at tænke over hvad jeg egentlig ønsker mig i julegave.

Og jeg er kommet frem til, at jeg ønsker mig.

1. Gavekort (Til H&M, GinaTricot, Vero Moda)
2. Badekåbe og futsko.
3. Cykelhjelm.

-Jeg kan nævne en milliard flere ting, jeg gerne vil have, men jeg ved at mine tøjudgifter bliver forfærdelige det næste lange lange stykke tid.
Min krop ændrer sig nærmest for hver sekund der går for tiden, suk.

Badekåbe og futsko er til hvis min fødsel bliver langvarig, så jeg har noget at traske rundt i ude på sygehus-gangene (;

Og cykelhjelmen har jeg manglet altid.. Ganske vist skal min cykel en tur til cykelsmeden før jeg kan bruge den, men jeg tror heller ikke jeg får behov for at kaste mig op på jernhesten den kommende tid.

-Julen 2009.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar