fredag den 10. december 2010

En fuld Supermand

HEJ HVERDAG!
-Tænkte jeg i nat..

Supermanden var ude og drikke øl (og rom) med en kammerat i går.. Jeg brugte aftenen i køkkenet og dernæst foran symaskinen.. Jeg vågnede ikke da Supermanden kom hjem, vågnede først da han havde lagt sig i sengen og lyden af en der kastede op trængte sig ind i min søvn.

Jeg fik mig rullet ud af sengen, og kunne ude fra køkkenet af høre hvordan gulvtæppet modtog flere kaskader af bræk, alt imens jeg stod og hældte vand i den spand brækket burde være i.
-Jeg fik placeret spanden inde ved sengen, og en Supermand med uglet hår kiggede småforvirret op på mig og sagde; "Jeg tror vi skal bruge noget papir".

Supermanden fik den suverænt gode ide, at papiret bare skulle smides op i spanden med vand, selvom jeg nu havde taget en pose med til det.
Da det værste var blevet suget op med papir, spurgte jeg Supermanden hvad der monstro var bedst til at rengøre gulvtæppet med, hans kløgtige svar lød:" Det finder vi ud af i morgen!".
Jeg var ikke helt enig og fandt noget i rengøringsskabet der var brugbart.
Efter rengøring af gulvtæppet og efter at have givet Supermanden vand ville jeg tømme spanden.

Ude på badeværelset fik jeg en fornemmelse af, at det ville være en rigtig dårlig ide at hælde det hele ud på en gang, så jeg sjussede mig frem til, at toilettet vel kunne klare cirka halvdelen af hvad spanden indeholdt.

-Forkert!
Toilettet forsøgte ikke engang (hvis du spørger mig) efter et enkelt forsøg på at synke skidtet steg vandet til vejrs, og jeg måtte iklæde min hånd plastikpose for at pille papir op af kummen.

Efterfølgende måtte jeg gribe til det tunge skyts.
Så der stod jeg.. Splitternøgen, kl.3 om natten, på grænsen til højgravid og bekæmpede overfloden med en svupper.
-Og jeg kunne næsten ikke lade være med at le.


-Hvor er han dog sød, ham Supermanden, det syntes jeg i øvrigt også i nat, da jeg lå på knæ og tørrede bræk af gulvtæppet, det må da være ægte kærlighed (;

-Han har det faktisk udmærket i dag, han er dog lidt mør, men har alligevel (på min opfodring) taget opvasken og støvsuget hele hytten <3
(Jeg har rengjort badeværelset, så det er ikke rent slavearbejde han udsættes for).

2 kommentarer:

  1. Jeg ler i mit hovede :D
    Kan lige forestille mig det.. Det lyder også meget a la når min kæreste kommer fuld hjem. - også det med gulvtæppet. puha

    Men som højgravid og med bæggenløsning.. Det lyder sgu hårdt :b

    SvarSlet
  2. Hehe, åh, de kære mænd, da (;

    SvarSlet