onsdag den 8. december 2010

Pfaff

Årh altså, jeg ville slet ikke klage hvis der en dag flyttede en PFAFF hobby 1142 hjem til mig..

-Jeg mener..
Jeg har jo en bog med Elsebeth Gynthers klassikere der skal køres igennem en symaskine på et tidspunkt, og det orker jeg altså ikke at gøre på det maskineri jeg har pt., i øvrigt er jeg bange for at den brænder helt sammen, hvis jeg vover på at tvinge noget stof med lidt tykkelse igennem den..
Når der engang er lidt overskud på kontoen (Hah! Som om der nogensinde kommer det, når man går rundt med flytteplaner i det nye år, suk) så vil jeg spare op til denne lækre sag.

Helst ville jeg gerne smide 14.000 i nakken på en symaskineforhandler og slæbe en af PFAFF's "proff" maskiner med hjem, men ærligt talt, så ville det nok være overkill og jeg ville aldrig føle, at jeg fik brugt den nok.

-Nu vil jeg snart hoppe i seng og drømme om drømmesymaskiner :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar