onsdag den 8. december 2010

Hvad en gravid tænker..

Nye planer.. Markedesturen er rykket til lørdag, efterfølgende tager vi herhjem og spiser.. Min mor medbringer lidt forskelligt så vi kan få stjerneskud til aftensmad :)
Og mon ikke vi så byder på lidt dessert (;


-Jeg er i øvrigt begyndt at have nogle dage med overskud, synes det er superlækkert når jeg kan snuppe et par timer foran symaskinen :) Jeg er ganske vist godt mør efterfølgende, men ih, hvor er det dejligt.. Har de seneste dage fået afsluttet et par småprojekter (færdig-syning af babysengetøj og hæftning af et par hæklerier) og så har jeg da vist nok også fået gang i nogle nye kreative projekter..
Mit bækken er begyndt at beklage sig mere og mere, nu er det fra jeg står op til jeg går i seng, at det giver sig, hvor det før bare var engang imellem, suk.
-Men det må jeg vel tage med, man kan vel ikke forvente andet, når man er gravid i 8. måned..

Vent lige... 8. måned?????? Det vil jo sige at jeg skal føde i næste måned! (medmindre hun selvfølgelig beslutter sig for at blive et 14-dage-over-tid-barn).
Om 45 dage har jeg termin.. Det vil sige at vi har godt halvanden måned (plus-minus) tilbage som par..
Snart, lige om et øjeblik.. Er vi forældre.. Og vores liv vil blive fyldt med gråd, latter, ammeindlæg, tusinde spørgsmål, søvnmangel, larmende legetøj, evig bekymring, bleskift, Duplo, godnat læsning, tigerspring, nærhed, tandfrembrud og åndeløs kærlighed.
Jeg glæder mig.. Vi glæder os! Vi har åbne arme, åbne hjerter og en konto bugnede fuld af tålmodig, tid og med mulighed for overtræk.

-Og vigtigts af alt så har vi hinanden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar