lørdag den 1. januar 2011

YYYYYNK!

Wraaaaaah!

Det pjat har jeg altså ikke tid til!
De seneste dage har min hals lavet optræk til ballade, og i nat blev jeg vækket af det flere gange, gaaab!

Helt ærligt, er det ikke bare en lille smule urimeligt, at jeg skal sparkes ind i det nye år som højgravid og syg?
Hmm.. Jeg har plantet mig på sofaen i nattøj og med dyne, og har absolut ingen intentioner om at rejse mig herfra før sengetid.

Årstidsbetinget halssygdom (som jeg antager at det er) blandet med graviditetsbetinget halsbrand og sure opstød er godt nok ikke ligefrem behageligt.
Nu håber jeg bare at det forsvinder hurtigt, jeg har nemlig lidt en tendens til at være syg i laaaaaang tid.
Og det går altså ikke, om en 3 uger skal min krop have lov til at koncentrere sig om fødslen fremfor sygdomsbekæmpelse.

Åh, tænk nu hvis de her halssmerter skyldes irritation i spiserøret grundet den konstante halsbrand, det ville egentlig ikke være så underligt..
Men nej! -Det gider jeg ikke!
For så går snakken straks på spiserørskatar og betændelsetilstande, aadr!

Klar suppe med kød- og melboller må næsten kunne klare det, ikk?
Vi giver det et forsøg i aften.

Håber alle er kommet godt ind i det nye år :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar