lørdag den 1. januar 2011

2010

ÅRET;

Hvor jeg fyldte rund for 2 gang i mit liv, og hvor jeg afsluttede året temmelig rund (;

Hvor denne weekend skulle vise sig at være afgørende for resten af vores liv..

Hvor Supermanden blev cand. mag..

Hvor jeg måtte være uhyggeligt voksen og nøjes med en uges sommerferie..

Hvor mange af vores møbler skiftede farve..

Hvor vi kunne fejre vores første bryllupsdag..

Hvor hende her flyttede ind i min mave..

Hvor Supermanden gav mig en "Vi-har-boet-sammen-i-et-år-buket"

Hvor jeg lærte at hækle..

Hvor mor og jeg var på utallige loppemarkeder..

Hvor Supermanden og jeg besøgte hovedstaden sammen for første gang..

Hvor Skarnet forsvandt og på mirakuløs vis blev fundet igen..


Et fantastisk år som har budt på prøvelser i form af fejloperation, moderkagebiopsi og den ene økonomiske tandpine efter den anden.
Men også et år som har indeholdt utallige glæder, åndeløse øjeblikke og et år hvor jeg har haft det aller'bedste følgeskab man kan forestille sig
-Supermanden <3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar