tirsdag den 15. februar 2011

At putte

I min graviditet ønskede jeg mig en slynge (med tanke på kommende loppemarkedsture.. Man kan altså ikke komme ordentlig ind til boderne når man har en vogn med) og i barselsgave af min søde mor fik jeg en ringslynge..

Den er i dag afprøvet og vi er begge tilfredse! I hvert fald har øgleungen sovet fredfyldt i den, mens jeg skar porrer til suppe..
Faktisk putter hun stadig i den, hendes mor synes nemlig at det er lidt hyggeligt og vil desuden ikke risikere at vække hende (Hun har haft en laaaang nat, igen dejsede hun først omkuld efter 04).

Mmh, hun er nu sød, når hun ligger og bobler.
I øvrigt har jeg formået at finde én positiv ting ved kolik.. -Vi værdsætter inderligt hvert eneste sekund hvor hun er vågen og i godt humør..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar