onsdag den 16. februar 2011

Halleluja!

Superfaren har fået sig to såkaldte "buffer-uger", så han får 2 uger mere herhjemme, hvilket vil sige at han kommer til at være hjemme de første 6 uger af øgleungens liv.

Jeg kan næsten ikke få armene ned!

Efterfølgende skal han på kursus i 6 uger, hvilket gør at han kommer til at have en del tid herhjemme.. Hvilket gør at jeg nu godt tør tro på at vi overlever kolikken!
(Altså, det ville vi jo gøre under alle omstændigheder, men det bliver så meget mere overskueligt af at Superfaren får mere tid herhjemme).

Jeg gruer allerede for de nætter, hvor familien bliver delt op og Superfaren er nødt til at sove i et andet rum end mig og skrigeballonen, gulp.
Tør man håbe på at kolikken forsvinder inden? Om ikke andet, så er der vel maks 8 uger og 4 dage tilbage, ikke?
Jeg forventer at det allersenest (som ved et trylleslag) forsvinder på øgleungens levedag 90.

Og NEJ! Jeg gider ikke høre om det barn du kendte der først kom over sin kolik i en alder af 6 måneder.

-Et prik på 24 dage gammel babysnude.

Jeg har i øvrigt været til læge i dag med vilde brystsmerter, hans konklusion var at nogle af mælkekirtlerne var overfyldt (IGEN) og det derfor stod og pressede.. Hvis ikke jeg får tømt ud risikerer jeg endnu en gang brystbetændelse.. Jeg synes nu ellers, at jeg ammer og malker ud i et væk.

Suk, dumme overproduktion!
-Jeg tror snart jeg når det desperations-niveau, hvor jeg hopper forbi neontalafdelingen og åbner op for mælkebaren..
Babymunde skulle jo være det mest effektive til at få tømt ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar