søndag den 13. februar 2011

Tør hud

Okay.
Et er at mit hår er ustyrligt efter en kær ven har valgt at gå på pension (Remington CS5000, tak for mange gode år).
-Det kan jeg godt leve med! Især fordi jeg har besluttet mig for at investere i et nyt i næste måned.
Noget andet (som jeg ikke helt kan leve med) er mine kinders uforskammede opførsel.

Det er ikke helt til at se på dette billede hvor uforskammede de faktisk er, delvist fordi blitzen gør sit for at skjule det og så har nogen altså duppet lidt pudder på.
Jeg er fuldstændig rødmosset (Superfaren siger det slet ikke er så slemt, - Jeg er uenig) og huden er helt tør. Grrr.

Eftersom det er kommet efter øglens ankomst vælger jeg at skyde skylden på hende.. og vejret selvfølgelig.. Måske egentlig mest vejret.

Vi har fået en prøve på Bepanthol plejesalve (Når barnets numse er rød og irriteret,
-Plejer og forebygger irriteret og tør hud).. Og det er da lige det problem jeg har!
Så nu tester jeg det altså af på mine kinder.. Det kan man da godt, ikk?

2 kommentarer:

  1. Prøv Derma til babyer. Altså den grønne. Den bruger jeg til alt tør hud. Både på mig selv og mine piger. Og så er tit den er på bud til kun 20 kr. i Rema1000.

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  2. mit bedste råd vil altid være mandelolie hvis krisen er meget stor... eller abrikos olie :)
    jeg har skrevet en hel stil om det her hvis du vil vide mere (står aller nederst på siden) http://www.varsel-barsel.com/p/milf.html

    SvarSlet