mandag den 7. marts 2011

Alene hjemme

Vi er alene for første gang i dag, Øglen og jeg.. Og jeg kan vel egentlig ikke klage, jeg har haft Superfaren hos os læææænge og de næste 6 uger skal han kun af sted 2 dage ugentligt..

Men men men.. I dag skal jeg på kæbekirurgisk til tjek og røntgen 11:15 og 14:15 skal Øglen til kiropraktor, og så står vi oven i købet lige midt i et appetitspring, så den lille dame vil spise konstant og er ekstra gnaven.

-Krydser fingre for at Øglen pludselig kommer i tanke om, at det der søvn om dagen er en temmelig skøn ting (det har hun ikke syntes den sidste uge) og forestiller mig skrækscenarie med, at hun går i flitsbue ude på kæbekirurgisk, der er i den grad højt til loftet og en hver lyd runger derinde..

Gulp, babyskrig i ekko.. Nej tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar