tirsdag den 22. marts 2011

Fitness

Så så man lige mig i et fitnesscenter!

-Amar halshug, det skete faktisk!
Jeg gik ind, sagde godmorgen til manden bag disken, kørte mit kort igennem maskinen og gik ind for at klæde om.
Jeg kom selvfølgelig til at gå forkert og havnede i styrketræningsafdelingen, men efter lidt lusken rundt fandt jeg omklædningen, hvor jeg fik skiftet til sved-venligt tøj.

Bagefter hoppede jeg ind på et løbebånd og blev på det i.. dam dam dam.. 3 kvarter! (At jeg kun løb 3,8 km. er ligegyldigt, ikk?)
Jeg formåede endda at lyde som om jeg havde været der før, da en pige ikke kunne hitte ud af at få tændt sit løbebånd og så kunne jeg da lige fortælle hende, at man skulle trykke på knappen nede foran.. Det tog mig i øvrigt foruroligende lang tid selv at regne ud hvordan man fik gang i det, men det lykkedes og jeg syntes selv jeg var lidt sej.
Da jeg trådte ned af løbebåndet var jeg ganske vist ved at gå direkte ind i væggen.. Et par gange.

Men altså, jeg har nu, for første gang i mit liv været til træning, huhej! Jeg turde ikke prøve de andre maskiner, måske tør jeg i morgen.

Synes det er morsomt at fitness åbenlyst er et "pick-up-place", jeg er da allerede blevet blinket til én gang.. Jo jo.
Han kunne selvfølgelig heller ikke se de lyserøde mor-striber der gemmer sig under klunset.

Hehe.

-Har i øvrigt haft besøg af SP i dag, ifølge hende har vi et 58 cm. langt, 4,6 kg. tungt, MEGET besværligt barn.. Aah, rart at høre, at det ikke bare er noget vi bilder os selv ind!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar