torsdag den 18. august 2011

Fuck mandagssyge

Når Superfaren har været hjemme i weekenden er Alberte "mega-utålmodig-og-konstant-småbrægende" hele mandagen, fordi hun lige er blevet forvænt med at der er en til at underholde når mor skal tisse/tage tøj på/bade/børste tænder/spise/gøre alle de der nødvendige ting.

-Nu har Superfar været hjemme tirsdag-onsdag, så vi lagde dagen ud med en god omgang mandagssyge, jeg var selvfølgelig beredt og havde derfor planlagt svømmehalstur.. Vi kom da også i svømmehal og fik begge smidt tøjet, da jeg opdagede at jeg havde glemt mit badetøj, vi bor vel at mærke 20 min., i bus og et kvarter på gåben fra svømmehallen, skulle virkelig anstrenge mig for ikke at skrige;"Røøøøøøøøv" på hele hjemturen.

Slog et smut forbi den gamle lejlighed, da nogen skulle tisse og andre heldigvis sov, i postkassen lå der en "Hej-jeg-har-forsøgt-at-aflevere-dine-kontaktlinser-hent-dem-på-posthuset".. Hvorfor er det at al vores post foruden mine linser kan blive leveret til vores nye adresse? Argh, havde selvfølgelig ingen billed-id med, så kunne ikke hente min pakke.

Da vi så kom hjem åbnede jeg postkassen, hvori der lå endnu en "Hent-din-pakke-på-posthuset-seddel"..
Så mine kontaktlinser ligger inde i midtbyen og Albertes regntøj ligger på posthuset herude i øst, som i øvrigt ligger tarveligt langt væk, i morgen kommer til at byde på en dejlig masse transport, jeg glæder mig allerede, host.




Mandagssyg baby i kureret tilstand, Superfar er nemlig kommet hjem igen!

Mit badetøj lå i øvrigt i sengen, fyldt med babysavl.

P.s. Alberte nåede at overtisse en puslehynde inden vi tog fra svømmehallen.
P.p.s Er mit barn ikke en kende hvidhåret?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar